ژل الیاکسین GP

دسته:

حجم دهی به لب

پر کردن خطوط ریز لب

مناسب اطراف لب

ترمیم پوست لب

رفع چین و چروک

نام لاتین محصول : Aliaxin GP

حجم: 2 عدد سرنگ 1 سی سی

محصول مشترک کشور ایتالیا و سوییس، گروه ISBA

13 نفر در حال مشاهده محصول هستند

قیمت محصول:​

8,500,000 تومان

ارسال رایگان برای سفارش های بالای ۵۰۰ تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای ۵۰۰ هزار تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاصبه خواهد شد.

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

پرداخت در محل

به سراسر ایران

خرید و قیمت ژل الیاکسین GP

ژل فیلر الیاکسین gp دارای عملکردی منحصر به فرد است که شامل درمان طولانی‌مدت و لیفتینگ خطوط عمیق صورت می‌باشد. همچنین، برای حجم‌دهی به لب‌ها نیز استفاده می‌شود و ماندگاری بسیار مناسبی دارد.

این فیلر برای برطرف کردن چروک‌های عمیق صورت، خطوط پنجه‌کلاغی دور چشم، حجم‌دهی به چانه و لب‌ها بسیار موثر است. از نظر سختی ژل، فیلر الیاکسین GP درجه انسجام بسیار بالایی نسبت به فیلرهای دیگر دارد.

این محصول، ساخت کشور سوئیس بوده و کاربردهای فراوانی دارد. برای تهیه آن حتماً به مراکز معتبر و قابل اطمینان مراجعه کنید تا محصولی اورجینال خریداری نمایید.

ژل الیاکسین GP

ژل الیاکسین GP

اصلاح زیبایی و ماندگاری این فیلر بین 8 تا 12 ماه است. حجم متوسط تزریق 2 میلی‌لیتر می‌باشد و هیچگونه اثر برجستگی یا گلوله شدن ژل در زیر پوست مشاهده نمی‌شود.

فیلر الیاکسین GP قابلیت تزریق در مناطق مختلف پوست را دارد. می‌توانید از آن برای جوانسازی دست، تزریق فیلر گونه، چانه، خطوط ریز خط خنده، زیر چشم، پیشانی و خطوط پنجه‌کلاغی کنار چشم استفاده کنید. به طور کلی، فیلرها به سه دسته دائمی، نیمه‌دائمی و موقتی تقسیم می‌شوند.

فیلرهای دائمی از مواد غیرقابل تجزیه توسط بدن تولید شده‌اند و فیلرهای نیمه‌دائمی بین 2 تا 4 سال ماندگاری دارند. فیلرهای موقتی، که پرکاربردترین و کم‌عارضه‌ترین فیلرها هستند، بر پایه هیالورونیک اسید ساخته شده‌اند و علاوه بر نقش پرکنندگی، سنتز کلاژن در پوست را نیز افزایش می‌دهند.

تزریق فیلر الیاکسین GP هیچگونه عوارض جدی به دنبال ندارد. تنها ممکن است پس از تزریق مقداری کبودی، التهاب و درد در ناحیه تزریق شده احساس کنید که این موارد کاملاً طبیعی هستند و پس از چندین ساعت برطرف می‌شوند.

البته، نتایج تأثیر به مهارت و دانش پزشک نیز بستگی دارد؛ بنابراین، حتماً به پزشکی ماهر و دارای تخصص مراجعه کنید که تزریق را به خوبی انجام دهد. از مزایای تزریق فیلر می‌توان به نتایج سریع آن اشاره کرد. شما بدون هیچگونه عارضه‌ای می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن نتایج را مشاهده کرده و تغییرات محسوس را تجربه کنید.

ژل آلیاکسین جی پی شامل 10% اسید هیالورونیک طبیعی است که عملکرد بازسازی پوست را فعال می‌کند. این ویژگی به لطف ترکیبات خاص موجود در محصول، سطح کلاژن‌های اصلی غشای پایه پوست را افزایش می‌دهد. پس از تزریق، نتایج اولیه تا 72 ساعت قابل مشاهده هستند.

یکی از مزایای برجسته این ژل، ماندگاری طولانی آن است که بین 8 تا 12 ماه متغیر است. طبق مطالعات، بیمارانی که 0.5 میلی لیتر از این ژل را تزریق کردند، پس از 6 ماه همچنان 50 درصد از نرمی پوست خود را حفظ کردند.

ژل آلیاکسین سبز برای نواحی بینی، خطوط براق، چین‌های بینی، اطراف لب و حجم‌دهی به لب و چانه در لایه‌های میانی و عمیق پوست تزریق می‌شود. این ژل با استفاده از فناوری ویژه‌ای تولید شده که شامل ترکیب دو مولکول اسید هیالورونیک با وزن مولکولی سبک و سنگین است، به‌گونه‌ای که تغییرات قابل توجهی در پوست ایجاد می‌کند

کاربرد ژل الیاکسین gp

حجم دهی به لب

پر کردن خطوط ریز لب

مناسب اطراف لب

ترمیم پوست لب

رفع چین و چروک

پر کردن خط خنده و خط اخم

مشخصات ژل لب و خط خنده الیاکسین gp

نام لاتین محصول : Aliaxin GP

حجم: 2 عدد سرنگ 1 سی سی

محصول مشترک کشور ایتالیا و سوییس، گروه ISBA

دارای تاییدیه وزارت بهداشت ایران

ژل الیاکسین EV

ژل الیاکسین EV

افراد منع شده از ژل لب و خط خنده الیاکسین gp

زنان باردار و شیرده

افراد زیر 18 سال

بیماران دیابتی

افراد سابقه بیماری خود ایمنی

ضمانت و اصالت کالا

فروشگاه دیجی فیشیال وبسایت جامع معرفی و فروش انواع محصولات زیبایی و جوانسازی در ایران می باشد. فروشگاه ما فقط کالاهای اورجینال و دارای گارانتی اصل بودن را به فروش می رساند. حفظ امنیت خاطر مشتریان و ارائه ی محصولات با کیفیت و معتبر از جمله ارزش های این فروشگاه می باشد.

خرید و ارسال سفارشات

مشتریان عزیز می توانید برای ثبت سفارش و خرید ژل الیاکسین GP اورجینال از طریق فروشگاه دیجی فیشیال، با اطمینان خاطر اقدام نمایید.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ژل الیاکسین GP”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

Suggested products

محصولات پیشنهادی